torsdag 3. juni 2010

Triste greier...

Akk, ja. Heidi Montag, eller Heidi Pratt, eller Heidi Montag nå som hun skal skilles fra sin deilige ektemann. Hva skal man si? Det er triste greier!

Jeg er dessverre en av de som har en svakhet for trash tv, og på et eller annet mystisk vis holder jeg meg oppdatert på både The Hills og The City :S Heidi Montag er kjent fra førstenevnte, og begynte sin "karriere" i "realityserien" Laguna Beach, for så å joine gjengen i Hollywood og The Hills.

Og, ja. Hun er popstjerne også. Hun har visstnok brukt mange millioner på å gi ut albumet sitt som visstnok har solgt under 1000 kopier i USA! Auuuu. Jeg gidder ikke kommentere alle operasjonene. Det er bare TRISTE GREIER!

Men et tristeste av alt er videoene! Har ikke sett de på en stund nå, men de var faktisk verre enn jeg husket. Og det er jo ikke kødd! Det er seriøst :(





AAAAAH! Blir så flau! Stakkars jente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar