søndag 16. mai 2010

Løpeliste

I går var det skikkelig stusselig vær hele dagen! Æsj! Barf! Og planen min helt fra jeg stod opp var å gi meg god samvittighet ved å løpe en tur. I stedet satt jeg i treningsbukse hele dagen og så på The Hills og Grey's Anatomy... Oh, the shame :(

Da det endelig sluttet å regne var det vanskelig å rive seg løs fra dramaet på skjermen, men jeg kom meg til slutt ut og løp en tur i duggfrisk luft og tåke til denne musikken :)


Audioslave - Set It Off
Audioslave - Gasoline
Chris Cornell - You Know My Name
Casiokids - Fot i Hose
Dave Matthews Band - Pantala Naga Pampa & Rapunzel
Dream Theater - Overture 1928 & Strange Deja Vu
In Grid - Tu Es Foutu (JA! Ikke mobb)
Katzenjammer - A Bar in Amsterdam
Keane - This is the Last Time
Lenny Kravtiz - Are You Gonna Go My Way
Muse - Time is Running Out
Muse - Stockholm Syndrome
Muse - Hysteria
Muse - TSP
Rage Against the Machine - Killing in the Name of
Rage Against the Machine - Sleet Now in the Fire
Sting and the Police - Every Little Thing She Does is Magic
Span - Found
Span - On My Way Down

3 kommentarer:

  1. jeg løper ikke, men godt utvalg av sanger!
    jeg savner Bergen også, selv om jeg ikke har flytta her fra enda! (men bare en uke igjen :( )

    SvarSlett
  2. Da gjelder det å få maks ut av den siste uka :) Hvor skal du flytte?

    SvarSlett
  3. til Bømlo for sommeren, så Oslo til høsten :)

    SvarSlett