tirsdag 18. mai 2010

La meg disse Didrik Solli-Tangen! Litt...

Ok, jeg har ikke noe imot Didrik Solli-Tangen. MEN! Jeg og samboeren min tenkte på noe i bilen her om dagen etter å ha hørt sangen på radioen x-antall ganger. Handler egentlig "My heart is yours" om at Didrik stalker noen? Jeg har bevis!

Because my heart is yours, I’ll never leave you
Though we are far apart I’m by your side
My love is never gone, I feel it rise again
Through it all, now my heart is yours


Og ikke minst:

You say I am the moonlight, I watch you at night
And when you cannot see me I’m still there in the sky


Hahaha! :) Denne tolkningen kan gjerne kombineres med at det høres ut som han synger "Now my HARD is yours". Noe som blir spesielt ille når sangen tar av, og Didrik draaaar på "I feel it RISE AGAAAAAAIN, through it all, now my hard is YOOOOOOOURS". Aaaah.

Dette fikk meg til å tenke på alle  "alternative lyrics" eller "misheard lyrics"-videoene som ligger på YouTube. Dette er min favoritt! Make me fries!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar