tirsdag 20. april 2010

F******* vulkan!

Jeg gleder meg så sinnsykt til Jarle Bernhoft konsert!!

Jeg håper bare vulkanen tar seg en pille, sånn at vi kommer oss på flyet i tidet. Vi har jo i utgangspunktet dårlig tid, og bare en forsinkelse på 30 min kan ødelegge for oss. En god venn av oss var så snill å tilby seg å hente oss og kjøre oss rett til konserten, så da er dét problemet løst. Men vulkanen!! Fuckings vulkanen... Hvis den ikke roer seg begynner jeg å tro på satan!

Jeg sitter og hører på Jarle Bernhoft akustisk nå, og lurer på hvordan jeg vil reagere dersom vi ikke kommer oss avgårde. Jeg kan liksom se for meg at jeg er på konserten, helt hypnotisert fordi det er enda bedre enn jeg trodde. Alternativet er å komme for sent, og høre fra venner hvor bra det var. Da har jeg gått glipp av Jarle Bernhoft-konsert for tredje gang, og jeg må rett og slett drukne mine sorger og be til satan, for da lever han tydeligvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar