fredag 16. april 2010

TRØTT

Åh herre min hatt. Det er ikke smart å sette seg ned i sofaen etter en masete dag på jobb! Her har jeg sittet i tre timer, og ikke gjort noen ting. Gruer meg til å reise meg opp og drasse meg ned til byen på konsert :/ Føler meg sykt ufresh, og har mest lyst å gå på konserten sånn:



Dessuten skal jeg møte kjæresten min på konserten, og er stuck alene frem til da.

Hvis du havner i samme situasjon, fungerer følgende:
1. Ta deg en STERK kaffe.
2. Åpne en øl, og ta den med i dusjen.
3. Drikk øl i dusjen.
4. VASK DEG!!
5. Ta på deg noen klær du liker.
6. Ta deg en ny øl og sett på noe funky musikk. Balkanmusikk er kult, men det er litt stusselig når man er alene, og ikke har noen å ta av med. Hvis du setter på Sarah Mclachlan elns kommer du deg aldri ut! Hvis du er jente kan du sminke deg under dette punktet.

Punkt nr. 7 kommer an på hvor lang du er villig til å gå alene, og hva du har i barskapet :) 

7. Ta deg en shot.

Nå skulle du være klar som et egg for konsert! Hvis du ikke er det, selv etter punkt 7, kan du bare glemme det! LEGG DEG.

Da bærer det snart ut for min del. Legger ved et bilde i dårlig lys fordi det passer best akkurat nå.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar