onsdag 7. april 2010

Før: Death by Unga Bunga

Før konserten: Death by Unga Bunga
Lillehammer: Bingo'n, 23:45 

 http://www.myspace.com/ungabungadeath

Låter på myspace:
She-Devil
Don't Go Looking for My Heart
Orgy of the Dead
Joy Ride

Jeg hadde sjansen til å se Unga Bunga på by:Larm før i år, men jeg endte opp med å dra på Bighorn Steakhouse i stedet. Grunnen til dette var nok at vi bare hørte på de to første låtene på myspace. Jeg er ikke fan av vokalen, og synes gitaren i låtene blir litt streit. Jeg skjønner hva de prøver på, men jeg savner nerven og skulle ønske låtene var litt mer møkkete. I tillegg har jeg har hørt tusen sånne sanger før! De bør helst nytes til et glass eller helst flere. ABER: Her kan det hende jeg blir overrasket live!

Neste låt på myspace er Orgy of the Dead, som er en slags whiney repetativ liten sak med perkusjon og effekter på 1 minutter og 21 sekunder. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om denne. Kanskje litt unødvendig? Eller så er det kanskje en viktig referanse for bandet. Who knows. Denne kan godt skippes i kveld.

Høydepunktet mitt er Joy Ride, som har sin sjarm med Rhodes og en seig blues groove. Minner om en poppa The Doors-låt. Joy Ride er også uten vokal, så denne gleder jeg meg til å høre live i kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar