tirsdag 23. november 2010

Årets Urørt 2011 del 2

I forrige runde gikk serien til Brighton. Gratulerer! :) Dersom du er dypt skuffet over at motstanderen ikke vant OG du bor i Bergen, kan du trøste deg med at Bloody Beach spiller i Bergen på Cafe Opera 10. desember.



Nå er det klart for de neste finalistene :)

Bildet er lånt herfra.

Stem, stem, stem HER.

De siste rundene har jeg hatt klare favoritter, men denne gangen er en tough call, rett og slett. Låtene er veldig ulike! I går var det blåmandag, og jeg hadde definitivt stemt på Machine Birds. Men i dag? Jeg er tilbøyelig til å danse, og nå vil jeg stemme Fort Boyard. Kanskje jeg må stemme på begge? På én side, er jeg lei av flinke jenter som lager fin småspaca musikk. På en annen side er jo fantastisk å høre på. Danserock er om mulig mer fantastisk å høre på i riktig sammenheng, men samtidig litt sjelløst. Men man kan jo ikke gå rundt å være i kontakt med sjelen hele tiden heller! Eller?

JEG VET IKKE! Men hvis du vet, så stemmer du :)


Hør alle låtene her:




Beslektede innlegg:
Årets Urørt 2011 del 1
Favoritter fra Urørt
Ukas Urørt - så langt
Minner fra by:Larm 2010

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar