fredag 18. februar 2011

Skuffende Rumble in Rhodos








Rumble in Rhodos

by:Larm, Rockefeller
17.02.2011


Så skuffet jeg ble i går! Jeg hadde gledet meg til denne konserten, fordi jeg var sikker på at de hadde tatt steget videre.

Kombinasjonen av dårlig lyd og enda dårligere dynamikk ødela konserten for meg. Bassen var altfor langt fremme, noe som ødela for de andre instrumentene. Dessverre viste også Rumble seg fra en nesten barnslig side, ved at de spilte hele konserten i samme gir. Det var høyt, og full balle fra start til slutt. Det var ikke positivt, og gjorde at konserten ble monoton og kjedelig - og jeg misunner ikke han som måtte skru lyd for Rumble i går. Jeg hadde håpet på et mer rutinert band siden sist jeg så de på Garage i fjor. Med rutinert, mener jeg at de selv vet hva de vil med låtene og at de klarer å fremheve de ulike partiene ved hjelp av dynamikk. Jeg ble så skuffet når dette uteble i går! Det GÅR ikke å spille denne sjangeren uten dynamiske evner, spesielt ikke med denne type vokal. Vokalen drukner helt i lydbildet, og er ikke sterk nok melodisk eller teknisk til å bære frem. 

Rumble måååååå roe seg, men beholde intensiteten! Se på Muse. De er mestere. Rumble er fortsatt på småskoletrinnet. Dessverre. Men, vi sees neste gang Rumble!








Relaterte innlegg:
Rumble in Rhodos


rumbleXin_1203509112_1203509138.jpg
Bildethttp://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/52/527/527491/rumbleXin_1203509112_1203509138.jpg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar