lørdag 31. juli 2010

Kjerringvikfestivalen

Det er (faktisk) mye som skjer i Vestfold om sommeren! Denne helgen er det Kjerringvikfestivalen i Larvik, og disse skal spille:

deLillos
Bekkevoll & The Hummingbirds
Bob Band
Norske Byggeklosser
Jazzy Sassy Frankfurter
Sirius (Kristian Rønning)

og mange flere sier Facebook.

deLillos blir sikkert gøy, men jeg er ingen stor fan. Får ta noen øl først, lissom! Gleeeeder meg til "Neste Sommer"... Kanskje de spiller noe Neil Young? Det hadde vært fett!

Bekkevoll & The Hummingbirds har jeg aldri hørt om, men de spiller type light-country noe jeg ofte synes blir litt kjedelig, men samtidig koselig. Noen ganger. Sjekk ut "Be My Woman"; tøff låt!

Bob Band er et tribute band. Til hvem kan du jo gjette :) Jeg har hørt at de er veldig bra, og gleder meg til å høre dem!

Norske Byggeklosser er et "partyband", og spiller Dum Dum Boys, Rage Rockers, deLillos +++  Ut i fra det som ligger på MySpace høres de flinke nok ut! Men jeg kan godt slippe "Kokken Tor", "Vill, Vakker og Våt", "Den Du Veit" etc. Right! Som om det kommer til å skje! Det er jo akkurat disse låtene "partyband" MÅ spille :) Kanskje dette er dopauseinnslaget mitt. Kanskje ikke. Vi får se!

Jazzy Sassy Frankfurter aner jeg ikke hva er, og finner heller ikke noe på nett av dem. HVEM ER DE??

Sirius. Ja. Nei. Han er fra Larvik.


Bilde fra Østlandsposten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar