lørdag 3. juli 2010

Spilleliste på YouTube

Jeg kom plutselig over min egen spilleliste på YouTube "Feel good", og ble litt sjokkert over meg selv. For all del, jeg liker musikken som ligger der, men dere har sikkert hørt at en kokk kan si hvem du er ved å kikke i kjøleskapet? Det samme gjelder musikk, så jeg har lagt mer i kjøleskapet (ja, det var en god metafor!). I min "ungdom" var jeg nemlig en rocker, og jeg er det vel fortsatt innerst inne :) Forskjellen er nå at jeg kan like mye mer, så lenge det er bra eller så dumt at det blir sjarmerende! Flere rockefolk kan lære noe av dette ;)


Det er utrolig vanskelig å samle alle favorittene mine i en spilleliste, men jeg har begynt og listen kommer nok bare til å vokse og vokse. Forhåpentligvis mye snacks HER. Enjoy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar