tirsdag 6. juli 2010

MÅSE på Stavernfestivalen: Lars Vaular

Awrait! Blir dårlig festivalsommer på meg, men noe skal da jeg få med meg også :) Siden jeg tilbringer sommeren i Sandefjord passer det jo ypperlig at det er Stavern festivalen til helga!

Lars Vaular
Fredag 21:00
http://www.myspace.com/dlars 
http://larsvaular.blogspot.com/

Jeg har ikke bestemt meg om Lars Vaular er genial eller plagsom, men jeg savner Bergen så bare dialekten hans gjør meg positivt innstilt! Jepp, jeg har faktisk ingenting i mot bergensk.

Så langt har han hatt to hiter for allmennheten; "Solbriller på" og "Rett og opp og ned". Solbriller på" er en kul låt med ORGEL. Yes! "Rett opp og ned" selvsagt. Hva er feil med den låten, liksom? Mange som hater den, men jeg mener de må gå dypt i seg selv, og innrømme det de vet innerst inne; den er fet! Møkkete og passe uhøytidelig med glimt i øyet. Og bare TENK deg denne live! Whoooh! Det som kan bli nedturen er at mange av låtene kunne vært mer spennende musikalsk, de kunne hatt et større lydbilde med f.eks frekkere driv og flere instrumenter. Håper dette faller på plass live! Jeg er ikke kjent med bandet hans, men bandet kan make it or break it for in del. Ta f.eks bandet til Karpe Diem (folk fra Hønefoss der, HEY); utrolig tighte og flinke musikere. Det har alt å si for at låtene skal komme til sin rett live. Spent!  





Andre låter: "Skyld på Lars Vaular", "Samme nr som i 99", "Gi meg noe bass"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar