tirsdag 20. juli 2010

Regnjakke



ÅÅåååh, så fin regnjakke jeg har kjøpt! Hvorfor trenger jeg det nå, spør du, etter fire år i Bergen.




Har du lagt merke til gjerdene rundt festivalområder noen gang?








Tror du det er mange av de? 







Tror du de er festet sammen med ståltråd og dritt? 






Tror du at de er vonde å bære? 


  







TROR DU AT DE ER FESTET I J**** BETONGKLOSSER SOM MAN OGSÅ MÅ BÆRE VEKK?





En festlig arbeidsoppgave i seg selv.  





Enda bedre i regnet!  









Når du har bursdag!  
 







Når det REGNER!





Sa jeg at det regnet?





DET REGNET!!!


Og jeg så sånn ut. Minus jakken selvsagt.






Jeg fikk en idiotisk poncho i PLAST. Jeg så IKKE sånn ut!



Nå har jeg kjøpt regnjakke. På tilbud.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Og det var en veldig fin regnjakke. Så nå kan du bære festivalgjerder når som helst =)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Neste gang skal jeg ha penger for det ass! Auuuu :)

    SvarSlett