fredag 16. juli 2010

Lars Vaular på Stavernfestivalen

Altså. Noen så kanskje oppdateringene mine fra Twitter på Stavernfestivalen, men jeg gjentar gjerne meg selv. HVEM, er så idiot at man kaster øl på scenen i utgangspunktet? Og, HVEM er så dårlig til å kaste!? Ballspill much?

Scenen var ganske stor. Macen til Tommy Tee var liten. Men av alle ting på scenen måtte denne personen treffe akkurat Macen! Lars Vaular & Co prøvde tappert på en acapella versjon av Rett Opp og Ned (hvis jeg husker riktig), men etter denne ølidiotens dårlige selvbeherskelse var liksom konserten over. Greit, det skjer ofte at øl fyker hit og dit på konserter, men jeg hater det for det. Jeg hater å få øl på meg, og jeg hater øl på scenen! Og det tror jeg artistene gjør også. Med mindre de kaster den på seg selv. Dette ser man ikke ofte. Ta et hint!

IKKE KAST ØL PÅ SCENEN!

Takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar