fredag 3. desember 2010

Årets Urørt 2011 del 3

Bildet er lånt herfra.

I den siste runden av Urørtfinalen gikk vakre Machine Birds videre. Gratulerer! :)


Finalistene er som følger: Honningbarna, Forza, Brighton og Machine Birds.

Bildet er lånt herfra.




denne siden kan du se mange morsomme klipp fra når artistene var i studio og fikk vite at de vant. Anbefales!

21. februar 2011 går finalen av stabelen på Studentersamfundet i Trondheim. Frem til da håper jeg på at de fortsatt får like bra spillelisting på P3, og at mediene kaster seg over de. Ønsker alle MASSE LYKKE TIL (JFK...), og at det går veien for alle sammen, selvom ikke alle kan vinne. Jeg synes finalistene i år har vært en god representasjon av hva som har rørt seg på Urørt i det siste året. Selvsagt er det noen jeg savner, men alt i alt er jeg fornøyd med utvelgelsen! "Alle får sin tur", som jeg sier til elevene mine.


Hør alle låtene her:





Beslektede innlegg:
Årets Urørt 2011 del 2
Årets Urørt 2011 del 1
Favoritter fra Urørt 2
Favoritter fra Urørt
Minner fra by:Larm 2010

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar